Choklad choklad

Hennes hår var blekt av solen, hennes mun av smultron röd. Hon var ljuv liksom en lilja, hennes kärlek var som glöd.

- Heeej Kaj!
- Haallåu Boiije!

Jag kommer inte kunna åka hem den 6e, för då är det Sveriges nationaldag och bussarna går som söndagar. Måste åka hem den 7e och sedan direkt till Djupvasshytta morgonen därpå...


kom ge mig solen, kom ge mig hav, kom ge mig jorden vi lever av, kom ge mig kroppen, kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar!
kom ge mig sommar, kom ge mig liv, kom ge mig kärlek, kom ge mig sanning, kom ge mig tid, kom ge mig kunskap, kom ge mig frid, kom ge mig doften, kom ge mig allt som du har och jag ska stanna kvar.


Kommentarer
Postat av: Joss

men suss, jag som just kommit på att jag kunde vara i ösund den sjätte..tänkte föreslå en sommarfika!! får sitta o klura på hur man eg firar en nationaldag ist.. puuss

2008-05-07 @ 18:29:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback