Gratisbehandlingar

I dag var vårt repotage med i ÖA, om våra gratisbehandlingar vi erbjuder allmänheten på fredag. Kom och prova på de som vill mellan 9 - 16. Troligen kommer jag ge 1 chokladmassage och sedan spa massager.
Pan säger att det ser ut som att jag och sanna är kära när vi kollar på varandra på bilden, jag tycker mest de är en oturligt oskön bild ;) ...Så som den bilden som ska publiceras i veckan kommer vara när dom haffade mig på stan idag och tog en bild precis när jag tagit en tupplur efter lunchen och hade nadachokolada (= inget, för ordpoliser) smink och mitt mer-än-vanliga-signum-rufs, ja vadå, jag måste väl få vara lite ytlig när det kommer till att hamna på bild för allmänheten på detta vis men men, egentligen, vem bryr sig om 10 år. Eller vem bryr sig om 1 månad när jag flyttat :p Annars då.. ja, ni lär kanske se oss på ännu en myskobild i tidningen 7 på fredag utöver dessa två förstnämda.

Hoppsan, där lossnade lösögonfransarna..

Kommentarer
Postat av: Viktoria Överqvist

Hoppas du får en bra kväll :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback