kyssar och kärlek

Avsluta meningarna...

1. Jag har insett att min senaste kyss... var imorse.

2. Jag lyssnar på... sannas tjat om bragokex o saft.

3. Jag pratar... med sanna och säger att hon inte kommer behöva berätta om roten från blomman som finns i kexen som tydligen är fiberrik..

4. Jag tycker om... min familj, peter, mina vänner, solen, havet och att vara utomlands i varma sköna länder.

5. Min första riktiga kyss... var nog med A, men jag kan inte komma ihåg den tyvärr.

6. Kärleken borde... finnas åt alla och vara rättvis och trogen.

7. Jag gillar att... bada, skratta, äta, spela badminton, kramas, mysa, spela spel, klä upp mig, dansa, styrketräna/pump, le mot solen, cykla, umgås med snälla människor, se en bra film, läsa bra böcker/tidningar

8. Jag kommer aldrig att... hoppa bungy jump.

9. Sist jag grät var... det kom faktiskt nån tår under förra fredagens talang.

10. Min mobiltelefon är... skön att ha.

11. Innan jag går och lägger mig... säger jag godnatt till pan och ger/får en puss.

12. Just nu tänker jag på... den go(u)da osten jag köpte idag, cant get you out of my head.

13. Bebisar är... krävande men gooosiga.

14. Idag har jag... lärt mig hur man söker vetenskapliga artiklar och skrivit ut några om projektet vi ska skriva, varit på stan, handlat mat, fått kväljningar när jag satt och åt då det samtidigt visades en barnafödsel på tv med inzooming på själva "utgången", damsugat golvet..

15. Ikväll ska jag... träna, kolla på desperate och sova.

16. Imorgon kommer jag... att träffa min grupp och spåna på ett programblad till SPA dagen, som för övrigt är gratis att komma på och få testa massage, scrub osv.

17. Jag vill verkligen... att livet ska vara positivt och ha många solskensdagar fysiskt och psykiskt. Att dom jag älskar får vara friska och må bra.

18. Jag tänker på... hade jag inte just den frågan? Hmm, jag tänker fortfarande på osten lite, och att få lägga mig och sova en stund med pete my baby.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback