Livet...

Igår hade vi vår spa dag och det gick riktigt bra trots kaotisk början. Masserade hela dagen vilket bara var roligt. Fick chansen att få insiderinformation om ett fall som hände för några år sedan, men mina händer är helt rena så jag orkar inte nysta i det där, det är förbi och över.
Föräldrarna kom fredagkväll och vi åt middag med P och hans föräldrar, det funkade super och vi satt och surra till sent. Idag har jag packat ner det mesta av sakerna och ännu en gång tar jag mitt flyttlass, detta rummet är det 6e jag har flyttat saker till och ifrån. Flytta är inte min grej, så jag hoppas flytttakten minskar snart.
Vi har varit i den stora staden övik idag men det var stressigt, fick dock gratis pannkakor som var supergoda. Fikade på överfulla coffee by george och sedan slumrade vi alla till i mitt lilla rum. Mysigt.


Har varit på fest ikväll med dåligt samvete, när dom äntligen åker alla dessa mil så går jag iväg, det känns.
96528-1114
Uppskattade dock kvällen och fick höra av sanna att allt plötsligt blev så konstigt när det gick ifrån att vara "Sussi och Sanna, sanna och sussi" till att vara "Sussi och Peter". Men sanna - du finns alltid nära mitt hjärta.

Kommentarer
Postat av: s

hihi....superolig kväll:) HJälp va ja kommer sakna dig min S. SoS är på väg att splittras..inte bra!

2008-05-25 @ 18:22:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback