Liiidiingö

Riktigt trevlig middag på mysig restaurang, skönt att vara samlade tillsammans. Som vanligt bjuder jag på mig själv med mina felsägningar. På den stora luftmadrassen låg sedan herrskapet och sov medan syster, dan och jag låg i dubbelsängen tillsammans med två andra hårbollar vid fotänden.

Vaknade sent och smög upp och åt härlig frukost med mor för att sedan spela alfapet och trots hennes försök till fusk så vann jag medan regnet öste ner utanför och pappa och danbanan var och körde race. De kom hem sent på kvällen och berättade om deras vinst, bra jobbat! Vi åt en smarrig middag med skratt om opassande ämne och sen var dom tvungna att åka hem, dock med protester från mig.

Finns mycket intressanta jobb i Sthlm må jag säga btw. Och, ibland skulle jag haft potatis i fickan och proppa in i munnen så jag håller tyst... Over and Out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback