Slå upp lojal och du hittar mitt namn

Gjorde ett test och fick: Du har en traditionell ådra och ditt hem, din familj, ditt arbete är centrala I ditt liv. Du gillar att vara omgiven av vänner och bekanta och du känner stort ansvar för alla omkring dig. Du är mycket beskyddande om dem du älskar. .
Stämmer klockrent.

Idag ringde dom från Loréal och berättade att jag skulle skicka in kvittot från när jag köpte färgen. Jaha, men jag har inget kvitto kvar över en hårfärg för tusan. Dom sa iaf att det som står på förpackningen att det gäller de som är blonda och mörkblonda är Naturlig hårfärg. Dåligt tyckte jag, för jag är nämligen vad de kallar mörkblond i naturligt tillstånd och det funkade ju inte ändå. Nej nu måste jag nog bojkotta deras färg.

Lunchen var faktiskt supergod igår det var ca 1 kg räkor i thaisoppan så jag blev vad man kan kalla proppmätt. Sprang som galningar till tåget och drog till östermalm och köpte årets finaste skålar och jag önskar mig kopparna i julklapp mer än något annat ting just nu, sis! Tråkigt nog hann jag inte till Ankans latte och jag hann knappt Top Shop eller Zara heller så jag behöver åka tillbaka till huvudstaden snart.

Födelsedagsbarnet Sanna. 6/10 GRATTIS :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

sv: haah men det gillar jag med:)

Postat av: SANAZ

Vad e det för test? :D På nätet?

2008-10-15 @ 19:50:11
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Towa

Hej vännen, kul att läsa din blogg men du uppdaterar alltför sällan. Kram

2008-10-18 @ 08:56:27
URL: http://www.towalindberg.se
Postat av: Emmz

Jag vill läsa mer, tell me more! Vad gör du idag?Vad händer denna vecka? Besöker bloggen varje dag ju! :) inget eget liv >.< :P pusspuss!

2008-10-21 @ 10:15:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback