Tjejsnack och Ikea

Så var det ny vecka och jag är på introduktion på banken, blev bjudna på lunch på stadshotellet, super gott och intressant dag! Det är mycket att ta in och läsa på men samtidigt roligt att lära sig.
I fredags myste vi hemma och i lördags gick vi ner på stan och tog en fika med tjejerna. Hade inte träffat Ankan på över ett år och sedan var vi hemma hos Joss och tjattrade och spelade kort tills sent på natten då jag och sofi traskade hemåt och somnade ytterligare någon timme senare. Söndagen var jag och P på IKEA och ikanohuset, vi köpte ingenting förutom skorpor och lunch, haha.

Ikväll ska jag läsa 36 sidor om bankens tjänster, utföra en helkroppsmassage på P och försöka med att hinna göra även en ansiktsbehandling, så, dax att gå :)

Kommentarer
Postat av: Emmz

Saknar IKEA! Vilken bank jobbar du för? Om du får problem med din dator kanske du kan ringa mig! :D :P

Snart kommer Anders... Då vill jag med ha massage... ^ ^ puss puss

2008-10-29 @ 11:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback