Vad vill du?

Ska lyda min vänner och uppdatera :)  Finns mycket extrajobb här men dom matchar inte så att man kan ha några samtidigt, inte ens två verkar gå att passa in med varandra. Ska på ett möte imorgonbitti, efter det vidare på introduktion på ett helt annat jobb. Sedan hem och ringa ett annat jobb angående om det går att passa in.
Jobbsökarna, ni skulle valt mig! Jag vill satsa på karriär nu, om jag bara kunde få ett riktigt supererbjudande! Jag byter spår lite och längtar efter att få jobba med barn, små barn, söta-glada-ärliga bäbisar. Men men, känner inte för att gå lärarprogrammet 2,5 år.

Sofi sov över i lördags och vi och joss bakade pizza och såg tecknat, skräck och sorgligt, myspys i vår stooora säng. Sofi tog för övrigt med kopparna från Lagerhaus som jag är förälskad i, innebär dock inte att jag slutat önska mig dom i julklapp sis! Vill ha minst 4, helst 6. Så var vi på stan, fick reda på att vårt kakförbud även gäller glass, oh my! Men men, nog ska det gå, beställde in en stor ångskummad mjölk med chokladsås och massa grädde, ha! Underbart att skvallra med brudarna!

Städat, fixat överaskning av ngt jag köpte i sthlm, tvättat, nya sängkläder, nyduschad - välkommen hem imorgon älskling ;) Ps. Vill gå och se den nya svenska skräckfilmen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Nää jag jobbar inte med make up,varför undra du det? :-)

2008-10-21 @ 22:19:00
Postat av: Tessan

Aha jo det är ju så sant som det var sagt =)

Vad heter du där då? Jag är inne nu så skriv gärna en rad =)

Postat av: Emmz

Jag vill också se svensk film, finns massa nu ju! Arn! :)Var inne på sfs hemsida och kollade trailers Ska gå på bio i helgen, hoppas det blir Pineapple Express. Ser fram emot W.-filmen! Saknar lagerhaus. JobbTips: Norstat kan kombineras m andra extrajobb även om jag tyckte det var allmänt jobbigt det med när jag jobbade så. Men där kan man alla fall boka sina pass som man vill så att det passar in med ens andra jobb. :) Puss puss

2008-10-23 @ 09:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback