Vi vill ha dig

Intervjun gick riktigt bra, det var ca tre st A4 sidor han drog frågor ifrån. Direkt när vi haft samtalet sade han att han ville att jag skulle börja och 3 st andra tjejer av dom de hade intervjuat. Mycket tack vare att jag har jobbat på SvD, men jag är lite impad över mina egna svar, ärlig var jag också. Så sa han iaf att han skulle ringa senare under dagen, inget samtal kom.


Idag började looptroop sjunga i min telefon och det var han som sade att jag har jobbet och att jag ska gå en utbildning antagligen nästa vecka. Så ja, även om jobbet inte kommer att passa så har jag iaf fått mig en utbildning. Alltid något!

Igår var jag hos josenrosen och hon färgade susentusens hår, dvs mitt. Vi skrattar lite åt min färg.. Men jag tror att det blir bra, nu har jag som en.. bas! en väldigt naturlig, ja, bas. Som jag sedan ska sätta slingor i. Färgade hennes fransar och sedan hem till säng, kille och scrubs.

Ikväll ska vi alla i korridoren käka tacos, drinkar för min del, kanske ut och dansa för att sedan stiga upp kl 7 för att åka buss till Sthlm. Ja, det är bara jag som ska stiga upp, de andra lär leka rövare hela natten, som vanligt. Hoppas min pv har bättre tankar ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback