Jagad av polisen

I natt körde Helena, och jag satt fram i Francescos Jeep. Hon körde som en galning och höll på att köra på folk. Hon sladdade tillsist av vägen och polisen kom. Varpå hon säger att det var jag som körde bara för att slippa betala böter. Jag som inte ens har körkort, inte för att hon har de i de verkliga livet heller men hon hade det faktiskt i drömmen! Så jag skulle alltså åka på att inte få ta ngt körkort alls. Vännerna kom och vi övertalade henne alla om att hon faktiskt fick ta på sig skulden, de var ju hon som kört och hon skulle bara få betala böter! Hon gick därefter in med polismannen på toaletten..

Jag vaknade lite svettig där och sen drömde jag att det var en kille som tog mitt pass och alla mina kort och tänkte använda det för att göra en ny identitet till ngn. Sovit oroligt hela natten m a o.

Kommentarer
Postat av: Em

Men vad komiskt att du också hade tema dröm ;)Undrar hur man ska tolka din dröm. Hmm Håll dig borta från Helena kanske? ;)

Postat av: Daniel

Hmm.. eller så har du sett för mycket på tv? ;)

2008-09-27 @ 20:26:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Em

Meeen.. Jag vill ju inte behöva åka ända till Italien för att slippa fegisar!! ;)

2008-09-28 @ 15:51:44
URL: http://emsverklighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback