Dans dans dans

Några tjejer kan nog känna igen sig i detta.. Man drömmer att man ska på bal/ en viktig fest osv och så hinner man inte göra sig i ordning. Allt är bara kaos och det är bara 1 timme kvar innan balen är över så om man vill gå så får man gå som man är, i mjukisbyxor, rufs och ja allt sånt. Så kändes det för mig igår när Tomas ringde och sa att jag skulle få skjuts om 30 min till en förfest. Där stog jag helt i oordning med krattan i handen och löv i håret. Tog snabbdusch, första bästa ögonskuggan - man vill ju ha lite färg till fest, mascara, på med några kläder bara, leta passet - vinet - skorna, hittade ett halsband som matchade ögonskuggan och vips tutade det utanför huset.
Back home 26april 04:30. Halsband av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback