Livet i ett nötskal


Just nu är allt verkligen huller om buller och jag kan bara hoppas att det löser sig, imorgon har jag obligatorisk uppropning och ska betala kursavgiften, utbildningen började för 2 veckor sedan.. Kan inte komma dit imorgon så jag missar även det men hoppas att dom tar emot mig på måndag istället. Kommer leva i en resväska närmsta tiden och på en madrass i en överfull lägenhet, hoppas att även boende ordnar sig på plats.
Jag är ledsen, men kärleken måste läggas på is. Nu är det till att försöka ta igen de två veckorna jag missat i skolan och köpa kurslitteratur och hitta en praktikplats. Nytt äventyr väntar runt hörnet.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det lät spännande! Vad ska du plugga?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback