"Han är fånig tycker jag"

Jag är lika spänd som er för vad som händer 2010. Vet inte ens vad som händer på nyårsafton...
Jag bad om tecken, sedan blundar jag för dom. Vad krävs?
Träffade en familj igår som verkade väldigt trevlig. Som det ser ut nu så ska jag ta hand om deras ett-åriga dotter tills hon får dagisplats. När jag skulle gå därifrån så hittade jag en klänning som var fin men för stor. Köpte den ändå och ska försöka sy in den ikväll. När jag skulle till tunnelbanan tar någon tag i min arm på gatan.
Det var en kille jag känner sen en tid tillbaka, vad är oddsen att just vi skulle stöta på varandra bland alla dessa människor just den tiden, den dagen.

Har en gång lovat mig själv att aldrig hamna i samma sits på jag en gång varit i. Jag har ett val nu, att gå innan jag blir för involverad. Sedan har vi nyår.. Det har alltid varit något jag firat med dom jag tycker om, inte ens det tecknet vill jag lyssna på.

Just nu längtar jag mig tillbaka till Hellströmkonserten på grönan i höstas. Hade precis kommit till sthlm och allt var frid och fröjd när man inte har något liv i staden man hamnat i, men ändå hade en tid utstakad.
Saknar mina underbara vänner!

Kommentarer
Postat av: Andreas Sundqvist

Fin blogg :D

lämnar lite fotspår..

A


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback