Galen fisk

I går åt vi oförskämt gott långt in på kvällen och öppnade sedan julklappar efter 20. Senaste nånsin.
Fick superfina paket och vill tacka för alla godjulönskningar jag fick på telefonen under dagen! Fick en hemstickad tröja också, stolt jag blir M!
Mama skulle på julottan och skulle smyga upp för att inte väcka oss andra. Klarade sig och skulle precis släcka lampan i hallen då fisken (Big mouth Billy Bass) som dom satte upp på väggen igår, var insatt på någon form av rörelsedetektor, för den började sjunga och dansa högt som tusan. Alla vaknade. Utom jag.

Jag vaknade efter 10 och smög upp, älskar när det är mörkt och tyst och jag kan sitta och äta frukost länge och bara vara. Har dessutom en väldigt bra bok just nu. Är det inte häftigt hur man kan leva sig in i en annan värld.

Temperaturen har gått från -30 till -8, så nu kan man andas ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback