GÖY DAG

Imorse skrev jag manus. Det blev bra!

På eftermiddagen var vi med skolan till Tekniska museumet, där var det superskoj. Det bästa var "Mind controller" där man mätte hjärnverksamheten och den som kunde fokusera mest vann för då for en metallkula mot motspelaren. En kille vann över alla hela tiden. Galet. Vad tänkte han på är frågan.
Albert och jag satt mitt emot varandra och speglarna var i rader, sjukt coolt så vi blev en. Brandstången var också en upplevelse att åka nedför och att testa hur stark man var, hur snabb man var... Ja oändligt mkt roliga saker att göra där!

Ikväll har jag handlat, kanske en julklapp... Sedan har jag fikat med en tjej som precis köpt lägenhet med sin kille, vågat. Hon berättade att Hellström köpt en väska som hon gjort, det tyckte jag såklart var coolt.

Kommentarer
Postat av: Helenis

hej söt. e snart tillbaka i sverige. när kommer du hem? kommer inte vara i stan så mycket denna jul. kommer tillbringa största delen i malmö. så jag hoppas vi hinner ta en fika till jul..=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback