Jag är trött på ragga ragga ragga

Drack bara lite vin till middagen igår. Åkte till 30årsfest och hade det trevligt. Åt ett bröd med vitlöksost och blev illamående så in i...
Skulle gå från festen, hade en sko på mig, med klack så man haltar sådär fint ni vet. Gick och frågade alla "Har ni sett en sån här sko någonstans?? Då kommer en kille fram.
- Sussi!
- Ja! (Glad och förväntansfull, han har hittat min sko tänkte jag.)
- Dejt?
Jag gick från glad till förbannat irriterad. Där står jag med en sko på mig, ska med tunnelbanan, vill spy.
- Nej nej nej nej nej!!!
Så rusar jag ut med M:s ord i huvudet "Det är bara ragga ragga ragga, så jäkla trött på det"

Somnade efter 2 och var livrädd att jag skulle vakna som jag somnade. Vaknade 5, hungrig. Somnade om efter några tuggor ur matlåda och gick sedan upp för inspelningen. Det var skoj. En av statisterna frågade om jag ville bli inneboende med honom. Nej tack, nu vill jag ha en egen lägenhet eller iaf ett eget rum.

I got to get my fucking head straight.

Kommentarer
Postat av: v

läser allt,så du vet! ;)

2009-12-14 @ 14:36:05
Postat av: Anonym

Qualquer um que procura o amor pode ser longo olhar. É só quando paramos e deixe o amor chegar a você como ele pode ser seu para sempre.



Det betyder typ....



(Den som söker efter kärlek får länge leta. Det är först du stannar upp och låter kärleken komma till dig som den kan bli din för evigt)



Tyckte den passade in på dig....

Hoppas de ordnar upp sig för dig där hemma

2009-12-14 @ 14:39:44
Postat av: Lotta

Jag vill också ha en ny lägenhet. Vill du inte hitta en till mig? :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback