Müsli är min vän.

Min klocka stannade 15.46 i söndags. Undra om det var något speciellt som hände då.

Annars då; Man gillar ju müsli! Ska äta det varje dag till frukost, lunch och middag. Blev uppraggad av en Bertil igår. Han tyckte att jag var söt och att jag skulle titta på honom på youtube och facebook. Jag fick ett litet guldigt klistermärke med kontaktuppgifter. Emelie kom tillbaka från toan och undrade vad det är jag gör eftersom det ofta händer mig skumma grejer. Ja, jag vet inte. Ikväll ska jag iaf ut och äta tror jag. Och sen är det bio. Dock inte med Bertil.


Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Bertil? Var det den här Bertil mån tro? http://www.bertil.com haha



Bio? Vad såg du då? Luftslottet eller? En liten kort recension kanske?



2009-12-02 @ 18:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback