Spännande som jag anat

Som jag förutspådde blev det en spännande dag. Vaknade av att det bankade och ringde på panikartat på dörren. Sprang upp i mitt nattlinne och öppnar dörren...
Det ser ut som rök
Det lät som jag kom till ett vattenfall. Det strömmade vatten från ventilationen och hade börjat rinna in under dörrspringan. Någon timme efteråt ringde en förskola och ville att jag skulle komma på intervju. Åkte dit och blev intervjuad av tre personer. Det kändes bra men det var (tyvärr) otroligt många som sökt. Åkte tillbaka, gick till min praktikplats där jag fick kramar, choklad och bilder på dom alla, supersöta.
Tårtan...

Åkte sedan till teater, den var rolig och sedan var vi hungriga som tusan och jag blev bjuden på en massa libanesiskt, roligt att testa ngt nytt! Såg rolig film. Grattis J till din befordran! Tack för kvällen!!  Åkte sedan och träffade Pablo. Vi bytte julklappar. Han ville öppna sin genast men vi har sagt att sista advent kan vi iaf vänta till.
Varmt och skönt i bilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback