You know it!

Senaste köpet: Systers present
Senaste förälskelse: En snygg kille med mörkt hår och blåa vackra ögon
Senast förbannad på: Katterna som hårade ner min dataväska
Senaste sms:set var ifrån: En frisör
Det absolut fulaste som finns: Översminkade tjejer och uppblåsta killar
Har du några känslor? Borde få nobelpris i känslor.
Vem är bäst på hela planeten? Den som har ett gott hjärta rakt igenom
Till frukost äter jag: Gröt, fil, allt jag kan få tag på!
På torsdagen vaknar jag: Av N.E.R.D
Har du någonsin googlat dig själv: Ja, hittade mig som lucia.
Fejkat en stämpel för att komma in på krogen: Ja, mkt saliv har varit inblandat på handen.
Ljugit om din ålder: Ja både uppåt och nedåt.
Druckit slattar: Nej fytusan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback