MUS

Åh skönt att komma in till värmen :) Fika och spaning efter resväska med grabbarna idag, svårt att bestämma vilken stlk man ska ha. Vill ju inte ha allt för klumpig men samtidigt få plats med mycket.. öh. Ja, tror iaf att jag vet vilken jag ska välja imorgon.
Efter en skön em med dom träffade jag Gabby och vi var på makeupstoresklubbkväll, drack cider och åt farmorskola..

Kul att prova heeelt fel färger, gabby back in the .. 80s, 90s? och mina läppar försvinner in i huden, yes alltså!


Slutade faktiskt med att vi hittade varsina fina läppstift att shoppa loss,
så, här ska putas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle ha tagit 1a bilden ju, då jg har en riktigt slängkyss mun =P Grymt kul va d & imorn blir det pussmunnar för hela slanten...haha!

Puss

2009-02-26 @ 21:38:59
Postat av: Camilla

Spaning efter resväska... ska du ut och resa :) ? Äsch det är väll som det är i resten av världen.. varsel och uppsägningar. Några har rykt från jobbet nu.. blir det fler åker jag :( känns inge vidare. Men men.. vi får se hur det blir. Skulle jag bli uppsagd så får jag ju vara hemma och mysa med Natalie mera ;) Hur är det med dig nu då, med singel livet... njuter av livet :) ? Hoppas allt är bra! Kram från ett snöigt (har nyss fått 2 dm till) Hede

Postat av: Felicia

Haha jaaa.. Men de är alla dessa dumma turister som retar gallfebern på mej.. HUVVA..... Men idag är ja glad allafall :)

2009-02-27 @ 14:58:14
URL: http://filisia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback