Stoooor

Nu skulle jag ha haft en kamera! Hahaha, Jag fick ett hubbabubba av Em och nu är bubblan över hela ansiktet. Alltså inte smälld utan en riktigt stor bubbla. Tackar för Jonathans röst!!!

Jag har för första gången sen jag köpte mobilen tagit bort alla meddelanden, hej då gamla liv. Platå känns lite overkill nu när jag ska vara nere på stationen kl 8 imorgonbitti.. Frågan är hur jag ska göra imorgon, mys eller fest? Lördag .. blir spännande..

Idag ringde Emma och frågade om jag ville komma på inflyttningsfest ihelgen. Ikväll ringer hon igen och berättar att tjejen som ska ha festen sagt till Emma att en killkompis till henne ville bjuda med en tjej som precis blivit singel... Ja hej hopp så kom dom fram till att det var mig de pratade om. Så nu är jag bjuden från två håll så då ska jag nog våga gå dit, haha. Stoora Linköping...

Du, åk inte till götet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback