Oslo

Skulle åka till Oslo igår kvæll efter 19, kom ivæg efter 20.30 och var framme innan 00. Jaaa... Sov hos Maja och låg o snacka med henne længe tills jag skulle upp och møta dom andra kl 9.05, varpå dom kommer 9.30. Jaaaa... Och nu væntar jag bara på att vi ska åka hem så jag får lægga mig och sova. Har inte sovit en hel natt sen førra lørdagen.
Kursen var iaf bra och gøy! Nu vill jag hem till My.
Ps. Har før førsta gången åkt båt till och från Kragerø, en liten snabbisbåt alltså, och det var superhærligt.

Och just det, nær jag kom i fredagskvæll till Oslo fick jag veta att dom packade ur mitt rum och vi blev førflyttade till Kragerø, så dær bor vi numera!

Kommentarer
Postat av: Emmz

Hej! Försökte ringa dig men du svarade inte :(

När är det en bra dag att ringa omkring strax efter fem din tid? Så länge sen vi pratade!!

Tur att du bloggar så man hänger med lite i alla fall. PS. Gött att du får bo i Kragerø nu :D

puss <3

2009-06-16 @ 17:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback