Blond, glad och härlig

Åh det har då varit ett härligt äventyr sista veckan. Jobbigt att säga hej då till vargen från perrongen, sen packa hos sofi och säga hej då till henne.. Att sen komma upp till strålande sol, klarblå himmel och sjujäkla mkt snö var ju dock helt underbart. Idag har det även varit kalas som vi besökt och ätit smörgåstårta o världens maffigaste prinssesstårta med hallon och choklad i bland annat. Annars solar man i gropen jag grävt och imorgon bär det kanske av till staden. Min fläta sitter fortfarande där sen i fredags..
Jag citerar en cool dam " I sommar ska jag vara blond, glad och härlig! "

Kommentarer
Postat av: sis

Fint kort men det säger inte så mycket om färgen! ;)

2009-03-25 @ 18:44:11
Postat av: camilla

Halloj!

Så du är hemma i Hede nu alltså.. hur länge blir du här? Yes på Korpen är det träning som gäller :)det ligger ju nere på Nå la åa nu. Har varit på ett styrkan pass i kväll. Brukar köra styrkan söndag & onsdag, pump på torsdagar. Klart du ska hänga med nån kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback