I´ll run away with you

När man får en kram av en kund eller en strykning på kinden så skiner man upp, vissa ger så mycket tillbaka.

Tillbaka i Sofis lya, har ätit tiramisu för första gången och det var så jäkla gott! Har fått massa chokladbollar hela helgen , dels ikväll och sen på spa:t, och så ikväll har vi även käkat godis till Patrik 1,5 så nu mår jag smått illa men har haft en supertrevlig kväll i en superfin lägenhet.
Imorgon åker jag nog bort igen.. Jag verkar inte kunna vara på samma ställe mer än någon natt, det händer för mycket för det just nu, men jag gillar det skarpt. Ska bli skönt att fly verkligheten med en viss någon.

Kommentarer
Postat av: Helenis

smakade du aldrig tiramisu när du var här hos mid???

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback