Posing naked

Oj oj heta nyheter jag fått precis i denna stund ang en viss östersundare. Eller okej, jag tar nog bort ett ord där, hahahah.
Jag var en riktigt bonnjänta igår! Man ska ta seden dit man kommer.

Annars då, tusan så kul de va att gå ut med Flis igår på skalet.. dock farligt med fisherman och att hon känner bartendern..
Taxichaffisen hem var helt störd btw. Taxichaffisen dit var dock rolig. Vi dansade sjukt mycket, fick en varmkorv i väntan på taxin.. Ja riktigt bra kväll, det enda "misstaget" var att Flis gick till pianobaren o lyssnade på en kärlekslåt o folk dansade tryckare.. Somnade i Flis säng till en låt som gick på repeat :) Vaknade vid femtiden av att någon i vardagsrummet skrek och någon gjorde ngt helt sjukt utan att veta om det.. eller något.. Heelt sjukt faktiskt. Åkte sedan hem i morse med bussen. Eftersom man förlorade en timmes sömn med sommartiden så va ja helt slut och gick och la mig efter stor braklunch och missade våra stockholmsgäster, men sen kom de flera som jag åt middag med och imorgon är de en ny vecka!

Kommentarer
Postat av: Towa

Det är Sara som adopterat katter =) haha, inga barn här inte. Hur mår du?=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback