Barn i magen

Min blåa tröja speglas i mitt öga

Fytusan va man svullar på söndagsbuffén, chokladtårta, snickerstårta med morotskaka och toppa det med hallon och jordgubbar och vaniljsås..sen mår man illa men vill ändå ha mer. Mkt vill ha mer säger dom...
Helgen har gått i rasande tempo med mkt jobb. Ska ha min första sparitual på onsdag då jag ska "hålla tal" inför stor grupp och förklara hur de ska använda sina produkter.. Fick en behandling av en av naprapatkillarna, han kollade en massa sen hokuspokus så kunde jag nå golvet med händerna med raka ben. Fick ett lyckorus genom kroppen och vi skulle göra en till behandling idag men de var så fullt och sen var han tvungen att åka hem. Ska absolut besöka en naprapat!

När jag hade "barn i magen-behandlingen" så var det så häftigt att smörja in den stora magen och bara vänta på att man skulle bli sparkad. Men det blev jag inte. Men det är så otroligt, där i ligger en levande varelse. Det går ju inte att förstå.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Tack så mycket :)

Postat av: Camilla

Jag kan knappt heller förstå att bebisarna växer och frodas i magen... även fast jag har varit med om det själv :) Och det är verkligen en otrolig upplevelse. Gissa lyckan när man känner sparkarna... :)

2009-05-26 @ 19:22:11
URL: http://camillamedc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback