hit the road jack

Andnöd idag av ngn anledning, ätit för mkt gissar jag på. Har varit ledig mkt sedan sist och har bl a haft besök från oslo. Riktigt trevligt med tacos och sen ost, kex o vin och få reda på smaskiga saker om varandra. Åkte till Kragerö på ett riktigt äventyr, sen natt, vaknade tidigt, som tur var kunde vi somna om en stund men gick som i ett vakum på söndagen den 17 maj, höll på att somna hela tiden. Vi satt och solade här, gick i tåg med barn som sjöng och fick sedan tårta av Jonathan och sedan den vanliga söndagsbuffén som vi alltid längtar till med sjuukt mkt bakverk denna gång.. Somnade direkt när vi slagit på en film sedan.  Har fortsatt behandla mina knutor, och precis när T trycker på dom känns det som att jag ska svimma och bara skrika men de börjar faktiskt kännas bättre nu, hinner dock inte med mkt mer för dom (M & T) åker imorgon och jag kommer SAKNA DOM SOM TUSAN!!!!!!!!
Jobbar fre-mån nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback