Kragerø

Idag ær jag och min sambo i Kragerø, strosar runt på smågatorna och i butiker och cafèer. Sitter just nu på ett bibliotek och ær vældigt trøtt. Har jobbat 9 dgr av 10 och igår efter mitt jobb inne på spa:t gick vi upp till søndagsbuffèn dær vi frossar tills vi bokstavligt talat rullar hemåt sedan jobbade jag i restaurangen 18 - 23. Tror inte jag kommer gøra om det, att jobba dubbelpass.. Men idag ær jag ju ledig och imorgon :) Då ska jag nog gå ner på spa:t och gøra ngt skoj, eller smærtsamt.. Vi får se ;)


Kommentarer
Postat av: Sis

Mamma sa att du skulle va ledig flera daga i sträckr, stämmer alltså inte det? Om du får några dagar ledigt innan juni (jag börjar jobba heltid igen då) kan du väl komma hit? Nu är papps påväg hem. Gick bra på hans möte idag, det blir antagl op här... Hoppas att vi ses snart! Kramar

2009-05-11 @ 18:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback