Landslaget i ...


Ja, herregud vilken goy kväll, Jag tvingade My att stanna kvar efter fotbollen och sen bjöd kvällen på både det ena och det andra skojiga sakerna i lobbyn, My dansade t o m, och dessutom med killen hon hade spanat in. Vi hade en flock äldre män runt oss ett tag men direkt när "Norges hjälte" kom fram så flockades dom runt honom istället. Sportkändisar går före tjejer! Jag som har pinsamt lite koll på sport missade ju såklart vad dessa var kända för men fick mig sedan en beskrivning av dom förfriskade guttarna, lycka till att dom kommer att kunna komma upp kl 7 imorgon.. Tack för en riktigt skojig kväll!

Idag (tors) har jag blivit blondare, tränat o ätit o de är varmt o skönt ute men nu måste jag vila.

Kommentarer
Postat av: joss

härligt, härligt! skickade en ansökan..men kan ju bara jobba så kort o har inte fått svar än iaf, ser ju ut att vara perfekt ställe för sommaren.krav på något suss&joss i sommar iaf!!

2009-05-28 @ 22:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback