Gifter mig på fredagnatt.

I morse när jag vaknade var jag tvungen att tänka efter.
- Vad hände mig igår? Blev jag misshandlad?
- Nej just det, jag tränade. Fuck. Kan. Inte. Komma. Upp. Ur. Sängen.
Har aldrig haft så mkt träningsvärk i häcken nånsin. Fick komma på en ny metod för att gå upp för trappor och har ont på ställen i kroppen jag inte visste var muskler...

Efter skolan var jag i gamla stan för en stor kopp choklad med grädde. Råkade tugga på "dekoren" och sedan svälja den..

I morse när jag stod själv i lägenheten och klädde på mig så ramlade en hårborste ned framför mina fötter, från bokhyllan 1 meter bort. Ett tecken från ovan.


Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Mumsigt ja, det kan man verkligen säga. :-)

Och först trodde jag du hade kommenterat min tårta som jag hade lagt upp idag, men sen såg jag ju vad det var du tyckte är ännu mumsigare. ;-) (Bra smak förresten!)



Ska du verkligen gifta dg på fredag? Får man uttrycka en svag suck av besvikelse i såna fall? Jag som just hade hittat hit och allt. ;-)



Lycka till i vilket fall, med både mumsandet och träningsvärken. hehe



So long!

Postat av: Peter Pan

Till Vegas på fredag? För att gifta dig. Och har ingen brudgum fixad än? Oj då, då har du ju inte mycket tid kvar ju! Skaru satsa på att plocka med dig nån från flyget eller ska du ragga upp nån på möhippan imorgonkväll? :-)



Glad att ha varit till hjälp idag dåda (med Je t'aime) och du får hemskt gärna botanisera mer om du vill bland sånt du tycker är mumsigt hemma hos mig. ;-)



Kul att ha träffats. Hoppas vi träffas snart igen. :-)



2009-11-11 @ 16:22:23
URL: http://blogg.passagen.se/mr.peter.pan/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback