True love

Det är tydligen en chock att jag är hemma. Ja. Det är faktiskt så att den enda gången jag varit hemma fre o lör sen sista aug är en helg när jag var sjuk. Det är ju så roligt med äventyr. Äta middag ute eller hemma hos någon, gå på bio, inspelningar, kvällsfika, dansa, hemmafester... MEN som sagt ikväll sitter vi tillsammans och ser Twilight med en banan.

Det finns en kille som alltid sa bra saker om när tjejer stöter på honom (Ja han är väldigt snygg) eller om någon skulle stöta på hans eventuella flickvän. Nu har han tjej och han har som information på sin fbsida: "I mitt hjärta är jag gift!" Så jäkla bra den killen är. Jag gillar killar som markerar att dom inte är ute efter något annat, han vill inte spela tillgänglig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback