Kyss på lidingöbanan

För det första vill jag berätta att det satt en kille och en tjej bredvid mig på tåget. Han lutade sig inte bara fram för att pussa henne. Han ställer sig upp och ger henne en lång passionerad kyss. Hon blev glad, han blev glad. Jag blev glad. Mer kärlek överallt röstar jag för.

Appropå känslor och kärlek. Jag vill ha både det ena OCH det andra, det när allt klaffar. Inte en sak i taget.

Sen vill jag tacka för en riktigt god middag som jag fick igår. Och så har jag själv blivit tackad för att jag varit så duktig:
SUSSIS FILM

Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Klart det finns!! Det där när allting samverkar och gör varje kyss och varenda hedersstund tillsammans till nånting fullkomligt underbart och oförglömligt- varenda gång! Klart det finns sånt! I've been there so I know.



Det svåra är bara att hålla i det och få det att vara länge.



Kul film. :-)



2009-11-20 @ 18:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback