Me and some girls from school

Träffade min kära grupp på Biblan idag. En av tjejerna är polsk och den andra rysk så svenskan är inte 100 alla ggr. Vi kommer iaf rätt ofta ifrån skolarbetet, finns så mkt intressanta saker att prata om..
C - "Killar tänker på penis"
Jag och N började gapskratta.
- "Det heter MED penis"
Killen vid datan tittar på oss och ler. Vi ler ursäktande tillbaka och ska sedan sätta på datorn. Men hur fasen sätter man igång den då? Tre blondiner som inte hittar on/offknappen... Jag ramlade av stolen av skratt.

Efteråt hann jag t o m bjuda Emma på fika på Princess, pratade så vi missade bussen.. Två gånger.. Underbar dag med underbara tjejer!

Kommentarer
Postat av: Emmz

hihi ^ ^ Jag tyckte också det var en underbardag! puss

2009-11-15 @ 10:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback