Snygg tjej under kniven

En snygg tjej skrev om en annan snygg tjej.

Att hon tyckte att det var tråkigt att hon lagt sig under kniven och jag citerar "Jag menar, till och med Quasimodo kan bli en av världens sexigaste med hjälp av lite operationer"

Folk som läste det tyckte att hon var avundsjuk. Det är så så roligt. Bara för att man kommenterar en snygg tjej på "dåligt" sätt är man avundsjuk. Tillåt mig skratta. En kniv och smink kan göra underverk. Visst är det sjukt, men det är ju sant. Var er själva och låt kirurgerna göra sitt jobb om ni råkar ut för något och det behövs. Skär inte, eller pumpa in något i "frisk" hud.

Här är bilden hon lagt ut:

Kommentarer
Postat av: Jonna

Hej, kul att du hittade till min lilla blogg =P



Yoga kan du jättelätt träna hemma. Tyvärr är ju inte jag någon expert på yoga eftersom jag precis har börjat med det själv. Men det är nog bara googla på det eller söka på youtube så hittar du säkert nått =)

Postat av: Jonna

Haha, jag var lite virrig när jag gick igenom mina kommentarer. Därav yoga kommentaren =P



Ja, det är inte lätt att ha tålamod när det gäller håret. Jag har faktiskt redan slängt i en blekning så otålig som jag var. Gick bra, dock är det inte så stor skillnad på färgen -.-

2009-11-23 @ 20:13:21
URL: http://sweetjonnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback