Vilken härlig dag

Solen lyser mina ögon gröna och himlen är helt blå. Vaknade upp i en stor säng hemma hos Emelie efter 4 h sömn och åkte till musikmuseumet, hur coolt som helst där inne. Har testat instrument jag inte visste fanns, var i ett rum där musik spelades när man lyste på stjärnor i taket och byggde mig en panflöjt.

Igår var fasen roligt, jag dansar till det mesta och ser därmed inte galenskaper runt mig. Eller okej, vissa saker snappade vi upp i vår nykterhet, men det roade oss också.



Kommentarer
Postat av: Peter Pan

Gröna ögon, blå himmel och en stor skön säng låter ju i och för sig svårslaget, det måste jag ju medge...



..men idag är det ju för sjutton fredag (Wohoo!!) så idag borde väl ha rätt goda förutsättningar att kunna bli ännu bättre, eller hur? Hur gick det att hålla tal tex?



"Fånga dagen!" - låter helt ok, men

"Och toppa gårdagen!" - låter ännu bättre. :-)



Allt gott!

2009-11-27 @ 10:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback