Dejt i mörker

Ska egentligen plugga nu. Skulle egentligen plugga förut. Prov i morgon. Motivationen är dock lika gömd som solen. Det har varit för mycket i skolan på sistone så det ska bli så skönt med lov. Få sova ut, äta god mat, spela kort och lösa korsord. Har kanske fixat bilskjuts på fredag också, några ska till Sveg så får jag fixa resterande bit med bil eller buss.

Att dejta någon i totalt mörker, hur låter det? Att bara låta personligheten dominera. Sedan tänder dom upp och du får ta ställning om du vill träffa denna person igen. Jag skulle nog inte våga säga nej även om jag ser direkt att det inte är någon jag skulle kunna tänka mig att träffa igen, utan snabbt ta en kaffe och sen säga att det inte finns ngn gnista. Att neka någon just för deras utseende direkt vore ju katastrof. En tvkanal söker nu iaf deltagare till detta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback