GOOOOD MOOOORGOOON

Igår kom B hit.
Jag - Du är inte allergisk mot djur va?
B - Nej bara katter.

Vi skulle iväg och fika på ett hotell men bestämde oss ändå för att brygga kaffe här. Jag är kass på att göra annat än pulverkaffe så det blev det svagaste nånsin, såg ut som coca cola blandat med vatten.

Härliga frill:
Dock är B kass på att poppa popcorn. - Det är nog klart nu säger han och öppnar påsen, i påsen ligger ca 25 färdiga popcorn.

Vi gapskrattade halva kvällen och den andre delen lyssnade vi på hans nya skiva som kommer släppas efter jul och på min spotifylista. Ringde dit Pablo, men precis när han är i Ropsten börjar B känna av sin allergi så stackars Pablo får vänta 40 min på oss på stationen innan vi kan ta oss dit. Haha vilken kväll, mina vänner är härliga.

Kom hem tidigt men kunde inte sova efter de stora kaffekopparna, sover 4 h och vaknar pigg. Det spelar tydligen ingen roll när jag lägger mig, vaknar ändå alltid strax efter sju på helgerna. På vardagarna vaknar jag dock av väckarklockan efter denna tid hur trött som helst.

H & M som smsar 03.45 att dom är på spy bar och sedan ringer kl 04.46. Gillar verkligen galna partyfolk. Jag skulle kanske stannat ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback