Gör en insats

Ikväll ska mina sambos på Green day så dom poppar låtar för fullt här hemma. Själv funderade jag på att åka på kropp och själ mässan. Storseans med andekontakt, hypnos och body talk var något som var på menyn, det hade varit coolt.
Vaknade 8, när dom flesta kanske la sig i natt... Gjorde gröt och la mig med datorn och hörlurar och lyssnade på en massa sköna låtar. Musik är något av de bästa som finns.
Nu drar dom andra in på chokladmässa, lite sent för de tycker jag. Jag har blivit berövad söndagsmys för plugg, är det inte hemskt?!
- ¤#&/!!"¤&%¤!! säger jag bara.
Så jag drar in till Gamla stan för att fika, för ovanlighetens skull :) Så alla söndagsmysare där ute, vi ses där!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback