Vem av mina älskade sambos har pajat duschen?

Ni missade väl inte kanelbullens dag igår? Jag åt den största jag nånsin ätit på ett gammalt fik med levande ljus i gamla stan och med en chailatte i en stor soppkopp.
Åkte sedan tunnelbana åt fel håll, tillbaka igen, träffade D och åt sushi och såg på söndagstv.
I morgon har vi en megastor redovisning och man kan ju bara hoppas på att den går bra och håller tiden någorlunda. Har för övrigt färgat mitt hår till min naturliga färg, om än lite askigare.

Jag skulle lägga mig sent en natt och hittade denna lapp ang att ngn pajat duschen, som ni ser så var jag oskyldig. Och som vanligt hade jag glömt att laga lunch till morgondagen, så jag skrev där på natten o frågade om jag kunde få ta soppa. På morgonen när jag vaknar och min kära syster berättar att den är nedfryst så fick jag ta med mig strimlad isbergssallad, rolig lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback