Livet här har tagit mig med storm

"Ta mig med storm eller inte alls" som jag brukar säga, har inträffat. Något surrealistiskt på Hellströmkonserten och han spelade i mer än 2,5 h och innan det gick vi i lustiga huset, det roar oss fortfarande. En sån där kväll man inte vill ska ta slut. Han är så jäkla bra!

I går var vi på en 30årsfest, men visste inte att han fyllde år, så det blev lite pinsamt.. Ja, hej, grattis då.. och du fyller... jämt... ja, såklart... ;) Men det var riktigt kul där med massa trevliga människor. Drog vidare till Riche och sedan till Berns, kul att se nya ställen. Presentera sig för en oändlig massa med nya människor och sedan besöka gamla stan... Har inte varit där på flera år, mysigt.

Jag kan bara tacka för denna helg, den har varit underbar.

Att komma hem och duscha var ju en skön upplevelse också och nu är det dags att försöka lägga tankarna på plugg istället.. Kommer bli svårt, men trägen vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback