sjukhus o massage

Har hittat en favorittröja till hösten,tyvärr inte min dock.

Igår åkte jag för att möta upp Brandur, sedan Joss, för att sedan bege oss till Pablo.

Vi sätter färg till den grå vardagen. Jag lagade 500 g pasta åt Emil, men de fick han inte i sig minsann!
och sen var det livemusik och chips, brända popcorn och vin.
Vi skulle till Magenta men hamnade på Fasching, vilket var väldans tur för där inne var det sjukt sjukt kul. Alla dansade som galningar, allt från 60 tal till dirtydancing. Vi träffade en massa övikare som dock inte fick bli dokumenterade.
för att sedan sova som prinsessan på ärten, utan ärta, på sisodär 6 madrasser. Såå skönt.
Vaknade med en fin frilla...
Vi såg två filmer, satt på det underbara taket och köpte pizza, riktigt skön söndag.
Nu blir det sov gott för imorgon väntar sjukhuset på fm och massage på em.

Kommentarer
Postat av: jooosss

pengarna på mobilen försvann så de va därför du inte fick nåt svar. var allert nog för att köpa mitt svarta fodral:) samtal snart. puss

2009-09-28 @ 15:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback