School you fool

Så skönt att vara på skolan igen, faktiskt, träffa folk efter min extremt ensamma helg. Den var skön då jag hade lägenheten för mig själv, och kunde göra precis vad jag ville när jag ville hur jag ville. Dock max 2 dgr. Det räcker när det gäller att vara helt själv. Eller ja, iallafall när man är sjuk och inte kan göra särskilt mycket. Efter skolan gick till centrum, tog id-foto hos rolig fotograf, gick till banken och flirtade till mig ett gratis id-kort som jag tyvärr måste vänta 3 veckor på att det ska dimpa ner på deras kontor så att jag kan hämta det.

Rött är hett och jag ska nog minsann hitta ngt klädesplagg.
 

Solen min älskling, var är du?

Imorgon är de barn i stora lass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback