Tänkte ringa polisen

Det ringde här på dörren, kollade ut, där stod en kille i min ålder.. Jag vågade inte öppna.. Han gick över till dörren mittemot och började försöka få upp den. Han sprang ner i källaren, kom tillbaka och försökte bända upp låset.. Jag visste fasen inte vad jag skulle göra. Men när killen väl satt sig ned, med en nedstämd blick (spejade hela tiden genom nyckelhålet) så öppnade jag dörren, sa
- förlåt, jag är sjuk, därför jag inte öppnade...
- det är lugnt, svarade han. - jag ville bara låna en skruvmejsel eller något. När jag såg honom så insåg jag att det var killen som syster o hennes kille sa att jag skulle tycka var snygg. Som brukar komma och låna korkskruv. Som jag fick öppna dörren åt när han skulle lämna tillbaka den efter påtryckningar. Det mest händelserika som hänt mig idag.


Fick ett fint mms från sjön, skulle gärna hängt med faktiskt! Börjar bli rastlös av att "bara ta det lugnt och vila", men kanske inte så många som vill träffa en snorig tjej som äter en vitlöksklyfta varje dag sen i måndags.
Ser iaf idol,åå de är ju så underbart med bra sångröster, mums! Ätit godis från affären som man tydligen aldrig ska handla på på fredagar då köerna var enorma. Kl 22 är det Dirty dancing.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Vilken snygg bild på dej!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback