Smsminnen

Raderade en massa sms, vissa svårare än andra att ta bort "Jag vill att du ska vara här hos mig, känna din mjuka kropp tätt intill min. Vill känna känslan av att det är du och jag nu, inget ska hindra oss, ingenting." Eftersom de är så länge sedan så kan jag väl få lägga ut det, preskriberat men fint som tusan. Den omöjliga kärlekshistorien...
Eller "Helvete! Ja, er på vei :)"av golfkillen i Norge när han glömde att han skulle plocka upp oss i båten..  Eller av främligen: "Din tönt! Feg du är, svarar inte när man ringer" ... eller av thaiboxarn: "Va?? Det måste vara asgammalt?! Jag har precis opererat näsan." Höhö. Nej nu ska jag sluta. Jag lovar, jag ska inte lägga ut fler, fortsätt sms:a mig förgudsskull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback