Välj plagg!

Uppe med tuppen, åkte sedan in till stan, fastnade i en klänning helt galet mycket och kunde absolut inte komma ur den på något vis. Det ringde i mobilen, och en räddare i nöden kom och hjälpte mig ur den. Vi gick och åt lunch på Örtagården, riktigt bra vegetariskt ställe som även har kött. Stooort utbud, supertrevligt sällskap av Marika, vi satt där rätt länge sen gick vi till Odenplan och jag gick på massage.
Där var det minsann ingen handduksteknik.. Bara att klä av sig i lysrörsljuset. Han var dessutom rumpfanatiker tror jag då vi ägnade 20 min åt den. Men på ryggen och axlarna var det sjukt skönt. Rätt öm nu!

Välj, klänning i ull att ha kalla höstdagar eller en puffärmströja:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback