Good vs bad

Det jag tycker är otroligt tråkigt med Sthlm är på morgonen när man går vid tunnelbanan i lemmeltåg, alla människor som har bråttom och inga leenden, ingenting, som att folket runt omkring dom inte existerar. Ja, jag är inte bättre själv. Skulle jag vara det skulle alla tro/tycka att jag vore en galenpanna. Fast det kanske inte gör något?

Det jag gillar är att nu börjar det bli riktigt varmt ute, och att gå längs djurgården är riktigt härligt. I går hade jag en kanondag med kanonsällskap. Vi satte oss på en balkong där vi drack varm choklad med mashmellows och cappucino och log mot solen. Sedan shoppade karln supersnygga chinos och jag en vår/sommarklänning. Det är sådana dagar livet ler mot en.

Jag tänker på Paps nu, håller tummarna det hårdaste man kan imorgon.

Kommentarer
Postat av: jakob

det var en toppendag! håller tummarna jag med (plus att jag tvingar mina vänner att göra det), kan aldrig bli för många hållna!!!!!! <3

2010-04-13 @ 17:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback