Kalender

Ja självklart var förlovningen ett aprilskämt, hade inte ens tid att göra det seriöst och roligt. Lurade bara en person på hela dagen, och även om det gicks på så gick de ändå inte ens hem. Hmm får smida till majmajmåne..

Min bortskämda kropp börjar känna av det riktiga arbetslivet. Jag som annars vill jobba vill nu vara ledig. Men snart så är det lördag och då är jag fri. Har bara minst 22 h kvar tills dess... Kanske ska jag bara mysa i helgen, känns som det vore smart. Har bokat in mig på pump kl 6.45 imorgonbitti, nu måste jag svettas för de pengar jag skyffar undan varje månad till gymet!

Kommentarer
Postat av: Helena

håret va april skämt :) men jag ska färga det till sommaren i den färgen. tyckte den va lite lik mig med hårlängden..hihi


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback