Efter bröllopet

Inte bra att huvudet värker så ofta, kanske är pga spänningar i axlar och rygg. Skulle nog behöva gå till en massör snart. Är mycket jag ska göra på en vecka...
Såg "Efter bröllopet" igår och det var en film som slet hjärtat ur kroppen, den måste ni se om ni kan. Ingenting är egentligen värt något om man bara har dom man älskar runt sig. Paradoxalt med tanke på mitt beslut men jag vet inte alls vad det rätta är i denna fråga. Åka iväg ett år och lämna alla för att få nya kunskaper, nya erfarenheter och framförallt en chans som jag nog aldrig mer kommer få. Ska man ta "Once in a lifetime-chanser"?

Kommentarer
Postat av: Jakob

Bara du kan avgöra vad som e viktigast. Älskar dig.. Kyss

2010-08-22 @ 00:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback