Sega idiot

Det absolut värsta jag vet, eller okej, nu överdriver jag. Det värsta är självklart det alla andra normala människor tycker är värst, som orättvisor, svek, krig, våld osv. MEN i övrigt, sega saker. När ingenting blir gjort!!! Då kryper det i hela kroppen på mig. Varför jag kommer in på detta nu är för att det tog 10 min att komma in på datorn. Hade helt ärligt lust att slå sönder den.

I dag har jag suttit med teorin och försökt förstå det här med maxlast, bruttovikt och tjänstevikt vad gäller hur mycket last man får ha. Har även löst DN:s korsord, älskar korsord en tidig morgon tillsammans med frukost.
Sedan har jag fått en ny träningsform som faktiskt var väldigt befriande och gjorde att man knappt tänker på att man faktiskt använder både lite motion och armstyrka. Nämligen klippa gräset. Kanske blir det lättare när gräset inte är så himla långt, svåraste var ju att starta om den x antal ggr. Så nu kan även jag dela gräsklipparsysslan i framtida hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback