ÖDLA

Varje gång jag behöver skratta klickar jag bara igång vår kamelfilm.. Herregud. Stackars J va.

I morse fick jag en skål med blåbärsyoghurt över hela mina (vita) kläder. Ska då tilläggas att det inte var jag som hällde/spillde detta... Jag gick efter det och lade mig och sov sen har jag bara slagit in lite julklappar... Produktiv dag.

Igår när jag kollade på tv i min säng såg jag något i ögonvrån. Jag har fått ett husdjur. En ödla. Den är inte så välkommen men hur ska jag få ut den? Tänker inte direkt plocka upp den. Tänk om den lägger ägg och jag får en hel ödlefamilj i mitt rum. Eller om den äter upp allt mitt snacks...

Kommentarer
Postat av: J

Hej älskling! Angående kamelen ja, så får du gärna stödja dig på, och slita tag i mig när du vill... Även utan kamel! Stoor lång kyss



/ han som saknar dig

2010-12-09 @ 17:01:44
Postat av: maria

Ödlor äter upp spindlar... så jag skulle nog se lite positivt på det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback